همايش ميليوني حاميان محمود احمدي‌نژاد در مصلي بزرگ امام خميني(ره) زيبائي‌ها و چشم نگاري‌هاي كم نظيري داشت كه شايد در كمتر اجتماعي بتوان به مشابه آن را ديد، نقاط و نكات بي مثالي كه در همايش امروز حاميان محمود احمدي‌نژاد مشابه كانديداي مورد حمايتشان گاهي نيز با درنگي از عدالتخواهي و شور انقلابي همراه بود.

* شعار قالب حاميان محمود احمدي نژاد در مراسم امروز متوجه مناظره‌ها و پيروزي‌هاي وي در پس اين مناظره بود و البته وقتي كه برخي شعار به تندي مي‌انجاميد مجري برنامه عليرضا جمشيدي كه تاريخ‌داني و وقايع نگاري‌هاي ديني وي در صدا و سيما شهره است به آرامش مي‌انجاميد.
* توزيع گسترده پرچم‌ها و سربندهاي سه رنگ پرچم ايران در اين مراسم شور و نشاط ويژه‌اي را به مراسم امروز بخشيده بود بطوريكه نوع استفاده و ابتكارات بكارگيري پرچم ايران حسي خاص را در يادها زنده مي‌كرد.
* همگام با پرچم‌هاي سه رنگ ايران در اين مراسم،‌ پرچم زرد رنگ حزب ‌الله لبنان نيز بر دستان جوانان ديده ‌مي‌شد.
* تفاوت بارز برنامه‌ امروز حاميان احمدي‌نژاد در مصلي تهران جلوگيري از اختلاط دختران و پسران در اين برنامه بر عكس برنامه‌هاي كانديداي رقيب بود كه البته گريزي نيز به اين موضوع در تكه فيلم به نمايش درآمده در اين مراسم نيز زده شد و در حاليكه فائزه هاشمي در اين تصوير ديده مي‌شد، "شعار مرگ بر غارتگران بيت المال "،‌ "مناظره به پا شد خانداني بر ملا شد "، " آدم آمريكايي نمي‌خوايم، نمي‌خوايم " را سر دادند.
* برنامه امروز البته ميهماناني نيز داشت، از ورزشي‌ها حسين رضا زاده، حميد استيلي، فرشاد پيوس، حبيب كاشاني،‌ زريبافان، محمود مايلي كهن،‌ از هنرمندان فرج‌الله سلحشور، ‌از مداحان حاج محمود كريمي، سعيد حداديان، محمد طاهري و حاج منصور ارضي و از كابينه و وزرا نيز،‌بهبهاني وزير راه، الهام وزير دادگستري و اسكندري وزير جهاد كشاورزي نيز در برنامه امروز حضور داشتند.
* شايد يكي از موضوعاتي كه در برنامه امروز هر نگاهي را نوازش مي‌داد، اقامه پراكنده نماز در گوشه و كنار مصلي تهران و در جوار برگزاري مراسم امروز بود،‌ البته جمشيدي مجري برنامه امروز نيز در بياني به روستانشيناني اشاره كرد كه از امروز تا روز جمعه روز برگزاري انتخابات براي سلامتي و پيروزي احمدي نژاد روزه خواهند گرفت.
* حجم جمعيت امروز به حدي بود كه سالن محل برگزاري مراسم كه بزرگترين صحن مصلي تهران بشمار مي‌رود تماما در دو طبقه پر شده بود و ازدحام در سالن‌هاي منتهي به اين صحن نيز به حدي بود كه محمود احمدي نژاد نتوانست خود را به جايگاه سخنراني برساند و البته شدت ازدحام باعث شد مجري مراسم بارها براي جلوگيري از ازدحام شديد از حاميان بخواهد از ازدحام به گونه‌اي خودداري كنند.
* جمعيت امروز فقط به جوانان كه شايد در سر شور و شوقي براي اين مجموعه برنامه‌ها داشته باشند ختم نمي‌شد،‌ پير زني 86 ساله و پير مردي 91 ساله نيز در مصاحبه با رسانه‌ها و در حالي كه پرچم ايران به خود پوشانده بودند شايد در اوج پيري،‌ عشق به احمدي‌نژاد بود كه آنها را به مصلي تهران كشانيده بود، خيلي از سن و سال‌دارها نيز آخرين تجربه حضورشان در مصلي تهران را اقامه نماز عيد سعيد فطر در مصلي تهران عنوان مي‌كردند.
* جمشيدي مجري برنامه امروز به سان برنامه‌هاي تلويزيوني خود كه گاهي برگ‌هاي برنده‌اي در كلام رو مي‌كند در اين برنامه نيز تلاش كرد ذائقه خود به‌گونه‌اي به رخ بكشد و آنجا كه مطرح كرد تك تك قلب ملت براي احمدي نژاد ستاد است و يا در مقطع ديگري از برنامه در پرده برداري از خيانت‌هاي احمدي‌نژاد افزايش حقوق بازنشستگان،‌ واگذاري زمين به طرح مسكن مهر و پرتاب اولين ماهواره ايراني را برشمرد؛ و يا در بخش ديگري از حضار پرسيد كه مي دانيد چرا احمدي نژاد از اين همه سفر خسته نمي‌شود و خود پاسخ داد: چون سوخت قلب احمدي‌نژاد هسته‌اي است.
* حاج منصور ارضي نيز در اين برنامه اظهار داشت: امروز از احمدي‌نژاد مي خواهيم كه دروغ نگويد و با راستگويي بيان كند كه دزد كيست! و امروز خوشحالم كه انتقام امام و رهبري با اين سيلي مناظره گرفته شد و در اين دوره پيروزي در راه است و بهتر است براي انتخابات 4 سال ديگر به دنبال يك نيروي حقيقي و انقلابي بود.
* مادر شهيد صياد شيرازي نيز سخنران ديگر اين برنامه بود كه همگام با آغاز سخنراني با شعار مرگ بر منافق مردم به پشت جايگاه رفت و گفت: براي برقراري حكومت اسلامي احمدي نژاد بايد پيروز شود.
* رضازاده نيز در اين برنامه اظهار داشت: احمدي نژاد قوي ترين مرد سياسي جهان است و هيچ قدرتي نه آمريكا و نه رژيم‌صهيونيستي قادر به ايستادگي در برابر اين قدرت را ندارد و انشاالله در 22 خرداد با يك يااباالفضل ديگر وي را رئيس جمهور ايران مي‌كنيم.
* در پايان برنامه اگر چه احمدي نژاد نتوانست بواسطه ازدحام شديد در جمع هوادارانش در مصلي تهران حضور يابد اما غلامحسين الهام با شور و حرارتي كه بسياري گمان بردند احمدي نژاد پشت تريبون قرار گرفته از تلاش و همراهي حاميان تقدير كرد.
* پايان برنامه نيز با شعار عشقه، عشقه احمدي رو عشقه به پايان رسيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا